sobota 26. októbra 2013

Áhítat



Ó, uram, fűszert fogyasztó, de tiszta lelkemet hoztam eléd,
ide, a romagyerekekkel teli térre, eme kedves kastélykába.
Azért, hogy hallhassam beszéded s újból érezzem találkozásunk kedvét,
nélküled semmit nem érek, benned a győzelem szines virága.


Leborítom kezeim lábaimra, fejem hajlítom imádságra,
belső érzet, látlak és érezlek Uram, a láthatatlanság testét,
kérlek adj erőt, egészséget és újból erőt mára és holnapra.
Az orromból is könny csordul, ez Tőled van, érzem tetted szeretetét.


Te.Te vagy az, aki mozgatsz, Te vagy az élet, én a szerzeményed,
az vagyok, akit alkottál, ilyennek, amilyen vagyok, voltam és leszek.
De meddig?Mindszent napja újból itt s megint én lettem szegényebb.
Valaha tán rólam is megemlékeznek, ha elszállok és többé nem leszek.
Ámen.


                                                          jaKovács Róbert verse

4 komentáre:

  1. szívet melengető vallomás...nagyon szép!
    a meghitt alázat, hit az, amit érzek belőle.
    Köszönöm, ez nagyon jól esett a lelkemnek is!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. köszönöm, de ez magától jött, mégis valamit hiányolok utólag,. azt,hogy ÁMEN. és majdnem a te gyertyás képedet választottam én,. izlések és pofonok, tetszések és választások:)

    OdpovedaťOdstrániť