štvrtok 28. novembra 2013

Embergép



Ember vagyok, legalábbis e világon ,
hibát véteni sikerül olykor, belátom.
Ha gép lennék, pontosan működnék,
de ez rendeltetett, kérek így elnézést.


Hirtelen ballépés háborgó tusát vív,
önmagad vádolod, tetted tetemre hív.
Tudásod lehet gazdag, üresnek bizonyul,
arcodon pír, szégyen marcangol bitangul.


Egy nagy űr, mit kívánsz, mely tátong,
alattam bár megnyílna, bújnék a mától.
Ne lássam önmagam, ne tudjam, ki vagyok,
maradjak elrejtve, míg meg nem tisztulok.


Meghajlok majd eztán, bocsánatot kérek,
s ha elnyerem, bizalommal vissza nem élek.
S örömére, hogy a béke lelkembe érkezett,
szavaim hálát zengnek, s kerülöm a vétket.


                                                       BaGucci 
                                                   /Barta Ágnes /

2 komentáre:

  1. erre Petőfi is azt mondana,hogy káprazatosan jó. de nekem is nagyon tetszik,. gratulálok,. minden elismerésem a tiéd.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. komolyan tetszik? de jó, köszi szépen!
    és hogy Petőfi mit mondana, nem tudom, de ahonnan hozott engem a szél, arra járt a költő, lehet, hogy hagyott egy darabkát a szelleméből nekem :)

    OdpovedaťOdstrániť