pondelok 3. februára 2014

Váratlan



Paripám alattam, galoppal haladtam,
képzelet dagadtan..., mert látni akartam,
fásultan, fáradtan ballagtam latyakban,
s tétova alakban láthattam váratlan.


Ebben az örömben dal csendül fülemben,
bele is remegtem, rest kedvet feledtem,
lépését kisértem, szemeit bemértem,
mélyére mélyedtem, kedvét is kérdeztem.


Szavaktól kábulat, látványtól bámulat,
s varázsos boltozat ívet ír ég alatt.
Nap fénye ránk szakad, melege itt ragad,
nem kell más áldozat, enyém e pillanat.


                                            BaGucci
                                        /  Barta Ágnes /

                                          

2 komentáre:

  1. Frappáns idézetek vannak benne, nagyon jó,jókedv idéző.Nekem nagyon bejött. Köszi szépen:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ilyen jókedvvel éltem meg, amiről írtam :)
    Köszi!

    OdpovedaťOdstrániť